2013. február 18., hétfő

Petrezselymes gnocchi kecskesajttal és a cukormentes kihívás 13-14-15. napja

Elmaradtam megint, így mielőtt még jobban elmaradnék egyszerre pótolom a hétvégét.
Szombaton baba zsúrban voltunk. Kedvenc kis barátunk 3 éves lett. A buli szuper volt, a gyerekek édesek, vidámak, és nagyon élvezték a nagy hajcihőt :-) Volt fincsi borsós muffin (nem csak gusztusos volt, de nagyon finom is, ki kell próbálnom majd), nagyon színes, cukros, mogyorós és mindenféle fánk, Eszterházy tora és sajtos pogácsa. Ez utóbbit én vittem, nem mertem édessel kísérletezni kóstolás nélkül. Másrészt a kis ünnepelt nagy pogácsa fun :-) Bár a fánkok nagyon szépek voltak és az Eszterházy tortát sem vetem meg más körülmények között, most nem ettem egy falatot sem. A borsós muffinból azért 3-at eltüntettem (volt hozzá egy kis tzatziki is)
Bár ugyanezt mondhatnám a tegnapi napról is. A furcsa, hogy a "bűnözésem" oka, egyáltalán nem a mérhetetlen édesség iránti vágy volt, hanem szimplán az, hogy vendégségben voltunk Magdi barátnőmnél és olyan igazán nagyon nekem való sütit sütött. Almatorta, sárgabarack lekvárral a tetején, megszórva dióval. Imádom az ilyesféle édességeket. Épp a délutáni kávémmal bűnöztem párhuzamosan egyébként, amikor is úgy döntöttem - bár meg tudtam volna állni - hogy én bizony felcsipegetem a gyerekek által meghagyott sütimorzsákat a tányérról. És így is tettem. A süti így elnyerte, hogy felkerüljön később majd a blogra ;)
A másik szuper recept a hétvégéről a lilakáposztás fasírt. Hmmm.... nem csak isteni, de egyszerű és gyönyörű is! Receptet szintén Magditól lejmolok majd, aztán jövök vele - hamarabb mint a sütivel :)
És akkor jöjjenek a napi menük:

Petrezselymes gnocchi kecskesajttal

13. nap


Reggeli - Pirítós barna kenyérből juhtúrós körözöttel , 1 csésze kávé tejjel

Tízórai - ananász

Ebéd - petrezselymes gnocchi kecskesajttal (recept jön)

Uzsonna - banán turmix rizstejjel

Vacsora - (maradék) vöröslencse főzelék



14. nap


Reggeli - 1 banán, 1 csésze kávé tejjel

Tízórai - alma

Ebéd - zöldséges zöldbableves

Uzsonna - gyümölcslé

Vacsora - borsós muffin és tzatziki



15. nap


Reggeli - 2 tükörtojás + sok zöldség

Tízórai - kivi

Ebéd - párolt rizs, csirkemell, káposzta fasírt

Uzsonna - 1 csésze kávé tejjel

Vacsora - pirítós, sajt, paprika


A kihívás részleteit Zizi blogján olvashatjátok.

Kapcsolódó bejegyzések.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...