2013. február 20., szerda

Cukormentes kihívás 18. nap

Ez a bejegyzés extra rövid lesz. Sajnos tegnap elhamarkodottan tettem azt a kijelentést, miszerint a gyógyulás útjára léptünk. Legalábbis, én ma reggelre mondhatni eléggé haszontalan állapotba kerültem. 3 szó 1 orrtörlésA megfázásnak ez a legrosszabb napja. A gyerekek is nagyon nyűgösek, de meg tudom érteni.
A nap jól telt ettől eltekintve, bár az édesség volt, ami utoljára eszembe jutott - két orrtörlés között...
Ma brokkolis rizottót főztem (recept később), a Nagyobbik kérésére pedig túrós tésztát. 
Nyomtam magamba továbbra is a propoliszt és estére egy kis amolt is. Remélem, ez segít :)


18. nap


Reggeli - vajas pirítós fokhagymával, gyümölcstea (üresen)

Tízórai - alma

Ebéd - túrós csusza

Uzsonna - kivi

Vacsora - brokkolis rizottó


A kihívás részleteit Zizi blogján találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...