2013. április 23., kedd

Benne voltam a TV-ben? Igen... egy kicsit ... :)

Két hete kaptam egy e-mailt az MTV -től, amiben meghívást kaptam a Család-Barát Magazin című műsor április 18-ai adásába. Először azt hittem, hogy csak meg akar viccelni egy barátom, hiszen tudott, hogy mennyire kerülök minden alkalmat, ha szereplésről van szó :) Aztán egy telefonos beszélgetés után kiderült, hogy ez nem tréfa, valóban komoly a meghívás. Bár az első pillanattól kezdve nagyon izgultam, elvállaltam. Természetesen a családban mindenki bátorított, hogy "szuper leszel", de hát ők a családom... naná, hogy ezt mondják :) Azért persze jól esik, hogy ilyen elfogultak velem. Ádám barátom azt írta, "Én arra buzdítalak, hogy menj, mert ez egy hatalmas nagy élmény lehetne, meg lehet, hogy csak egyszeri alkalom lesz, amire mindig jó emlékezni! :-)" Igaza volt, tényleg nagy élmény volt, érdekes volt ott lenni, látni ahogy egy élő műsor készül és részt venni benne.
Milyen volt ott lenni? Tök jó! :) Mindenki végtelenül kedves és segítőkész, mintha nem is először találkoztunk volna. Mindenki mosolyog, jókedvvel készül a felvétel. Mindenki óramű pontossággal tudja a dolgát, összehangolt és precíz a szervezés. Bár még a taxiban nagyon izgultam - főleg amikor egy kanyarban az ölembe borult a sütinyalókák fele... - amikor megérkeztem, ez mind elszállt és csak az "egy kis egészséges izgalom" maradt. Köszönet ezért Mindenkinek :)
A műsort csak ritkán tudom nézni, de azt mindig sikerült elkapni, amikor visszatekintenek és a korábban vendégszereplő műsorvezetők mondják el, hogy érezték magukat a Család Barát műsorában. Mindenki azt mondja, "ez egy nagy család". Most, hogy én is ott voltam, higgyétek el, ez nem propaganda, tényleg így van! :)

A fotó a Család-Barát Magazin Facebook-os oldaláról való

A gyerekekre nagyon jó világ volt 2 napig, amíg a receptet próbálgattam itthon és készültem a többi babazsúros finomsággal. Türelmetlenül várták mindig, hogy elrontsak egy nyalókát és megkaphassák, amire nagyobb volt az esély így, hogy folyton körülöttem sündörögtek :) Csak próbáljátok ki, hogy egy olvasztott csokoládéval teli bödönt a konyhapulton hagytok egy 3 és fél éves és egy majd' 2 éves társaságában, amíg lehajoltok, hogy elővegyetek egy másik tányért. Nagyon örültek, hogy ennyi csudajó dolog készült egyszerre és mindenben segíteni szerettek volna. A kislányom mostanában ezt szokta mondani: "Anya segíthetek? Én már nagyon okos és bátor vagyok. Tudok segíteni." :D Anyai szívem csordultig telik és olyan büszke vagyok erre az "okos és bátor" nagylányra. Azt hiszem, pontosan olyan arcot vágok ilyenkor, mint Bartos Erika Anna, Peti, Gergő sorozatában Apa és Anya.

Amikor mondtam a kislányomnak, hogy benne leszek a tévében, csodálkozva rám nézett és - mintha teljesen el lennék tévelyedve - lassan, minden egyes szót nyomatékosítva elmagyarázta:
"Anya, te nem tudsz bemenni a tévébe. Azt hiszed, hogy bele tudsz mászni a tévébe, de nem tudsz. Ha beugrasz a tévébe, kitörik az üveg." 

A fotó a Család-Barát Magazin Facebook-os oldaláról való



A recept is jön hamarosan ;)



6 megjegyzés:

  1. Bár reggelente szoktam nézni a TV-t, de általában ingázok több csatorna között, így ez az adás nekem kimaradt, s nem láttalak. De gratulálok. Ez tényleg nagy élmény lehetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hobbychef, valóban nagy élmény volt :)

      Törlés
  2. Édesek a gyerekeid!!! :D Gratulálok a műsorhoz! Szuper voltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Ez nagyon jól esik :) Köszönöm szépen! :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzska!

      Először is, nem akartam eltávolítani a megjegyzésed, csak egér nélkül addig ügyetlenkedtem, amíg sikerült és nem tudom visszavonni :( Szerencsére, e-mailben is megkaptam, íme:
      "Gratula, nagyon jó lehetett!!! Nézz be hozzám, vár egy díj, ha elfogadod! :-) "
      Ha van kedved még egyszer kommentelni a bejegyzést, megköszönöm és akkor nem csúnyáskodik ott, hogy "eltávolítottam", mert nem akartam.

      Köszönöm a díjat, őszintén nagyon jól esik, hogy rám is gondoltál :) Én is be szoktam nézni hozzád, pont ma reggel látogattalak meg utoljára, de akkor még nem posztoltad ki. Meg is hoztad a kedvem egy kis ültetéshez :)

      Még egyszer köszönöm, Te is megérdemelted nagyon :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...